به وب سایت رسمی ما خوش آمدید.

تمامی حقوق برای شرکت آتش پاد سازه ایرانیان که در زمینه پوشش های ضد حریق فعالیت می کند، محفوظ است. به جز مواردی که تحت قانون های کپی رایت بین المللی مجاز شناخته شده اند، تکثیر، اقتباس یا ترجمه تمام یا بخشی از این سایت بدون دریافت اجازه اکیدا ممنوع است. تمامی مطالب، طرح ها و فعالیت های انجام شده در سایت، تحت کپی رایت ما می باشد.

 شرایط و مقررات استفاده از وب سایت ضد حریق آتش پاد سازه ایرانیان

این وب سایت تابع قوانین و مقررات در کشور جمهوری اسلامی ایران و قانون جرائم رايانه‌ اي است. لطفاً این شرایط و مقررات را قبل از استفاده از سایت با دقت فراوان مطالعه فرمایید. شما در هنگام استفاده و یا دانلود مطلب های این سایت، شرایط و مقررات مطرح شده در این اطلاعیه حقوقی را کاملا پذیرفته و موافقت کرده اید که تمام این شرایط شامل بازدیدهایی می شود که در حال و آینده از وب سایت انجام می دهید. ممکن است در هر زمان در مقررات تجدید نظر شده و بروز گردند ، بنابراین این صفحه را هر مدت یکبار بازبینی نمائید و در صورت عدم توافق با شرایط و مقررات، از این وب سایت استفاده ننمایید.

محدودیت های موجود

اطلاعات و مطالب سایت را تنها برای استفاده های شخصی و غیر تجاری مرور، دانلود و کپی کنید و نیز می توانید از مطالب ما در راستای حمایت و پشتیبانی از محصولات ما در سازمان خود استفاده نمایید. اما شرط استفاده این است که هیچ یک از مطالب را  تغییر ندهید و یا اصلاح نکنید و کپی رایت و دیگر اطلاعیه های حقوق مالکیت اختصاصی را همان گونه که مطلب اصلی آن است، قرار دهید. تمامی کپی ها را نیز برای صاحب سایت محفوظ نگه دارید. غیر از آن، دیگر موارد استفاده از مطلب ها و یا اطلاعات، غیر مجاز است، هرگونه تخلف از موارد ذکر شده، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

مالکیت اطلاعات و مطالب سایت به چه صورت است

اطلاعات و تمام مطالب وب سایت شامل گزارش ها ، فرم های اطلاعات، تشریح و توضیح محصولات و سؤال های متداول، تحت کپی رایت ما هستند و هر نوع استفاده غیر مجاز از آن ها تخلف از کپی رایت، قانون علامت تجاری و دیگر قوانین محسوب می شود. دیگر حقوق هایی که در این اطلاعیه به کاربر واگذار نشده است، برای سایت  کاملا محفوظ می باشد.

                  محصولات ضد حریق            SSPC (مقاوم حریق)    سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی (پوشش ضد حریق)   OSHA (عایق ضد آتش)   مقاوم حریق   شرکت ملی نفت ایران (رنگ ، عایق ، نسوزکاری ، پوشش ضد حریق اسکلت فلزی)FM Approved (فایرپروف)    ISO9001